contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    מה לחפש בחברה פרטית להעברת מט"ח לחול?

    בחינת הדרכים המגוונות בהן ניתן לבצע העברת מט"ח לחו"ל, מלמדת כי רוב האופציות להעברת כספים לחו"ל לוקות בחסר. חלק מן הדרכים להעברת כסף לחו"ל כגון משלוח של מזומן בדואר, משלוח של צ'ק בנקאי, או העברת מזומן באמצעות הווסטרן יוניון, נחשבות לדרכים פחות בטוחות מבחינת רמת האבטחה, משום שהן חשופות במידה רבה לגניבות ומעשי הונאה. דרכים בטוחות יותר להעברת הכסף, כגון העברה בנקאית או המרת הכסף בעמדות ה  Change השונות נחשבות לבטוחות יותר, אך נושאות עמן תשלום גבוה עבור העמלות השונות ועבור חישוב על פי שער חליפין לא עדכני. משום כך, משלוח כספים לחו"ל באמצעות חברה פרטית להעברת כספים נראית במקרים רבים כאופציה הבטוחה והמשתלמת ביותר לביצוע עסקאות מסוג זה. חברת Top Rate Ltd. היא חברה פרטית להעברת כספים המצטיינת בשני התחומים המדוברים: היא גם מספקת רמת אבטחה גבוהה הזהה לזו שמספק הבנק, וגם מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מתשלום נמוך עבור השירות, מזה המוצע על ידי הבנקים. על מנת לדעת מה חשוב למצוא בחברה פרטית להעברת כספים, רוכזו להלן מספר טיפים עיקריים בנושא:

    מה הם המדדים לבחינת חברה פרטית להעברת כספים לחו"ל?

    אחד המדדים העיקריים אשר יש לבחון כאשר בודקים את טיבה של חברה פרטית המתמחה בנושא העברת מט"ח לחו"ל, הינו מדד הרגולציה. משמעות הדבר היא כי חשוב לבדוק שהחברה הפרטית אכן עובדת תחת פיקוח של התקנות המקומיות, הלאומיות והבינלאומיות. חברות העברת כספים אשר קיבלו אישור על ידי רשויות ההסדר והאכיפה נחשבות לבטוחות יותר. מדד נוסף אשר חשוב לבדוק הוא נהלי האבטחה אשר החברה פועלת על פיהם. כל חברה מורשית להעברת כספים פועלת על פי נהלי אבטחה אשר מגינים על פרטיות המידע המועבר יחד עם הכספים. לכן, חשוב לבדוק אם החברה הנבחנת היא אכן בעלת נהלי אבטחה קפדניים. כמו כן, חשוב לבדוק כיצד מאמתת החברה את זהות הלקוחות והמשתמשים בשרות.

    העברת מט"ח לחו"ל דרך חברה פרטית

    חברת Top Rate עונה בחיוב על כל המדדים הנבחנים, דבר ההופך אותה לחברה המומלצת גם על ידי הלקוחות החוזרים הרבים. לשמיעת פרטים נוספים וייעוץ בנושא העברת כספים מאובטחת ולא יקרה, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר עם פרטי ההתקשרות המופיעים בתחתית העמוד.

    מספר עצות שימושיות עבור העברות מטח לחול

    אנשים רבים בעולם התנסו לא פעם בפעולת העברות מט"ח לחו"ל. בין מגוון הדרכים הקיימות בולטת האופציה של העברת כספים דרך חברה פרטית המתמחה בהעברת כספים לחו"ל. אחת מן החברות המובילות בתחום זה היא חברת Top Rate Ltd. אשר מבטיחה ללקוחותיה גם העברת כספים מאובטחת על פי נהלי האבטחה החמורים בתחום וגם תשלום נמוך עבור שירותי ההעברה. כמו כן, חברת טופ רייט בע"מ מאופיינת על ידי לקוחותיה כחברה אמינה, זריזה ויעילה, המומלצת בכל לשון. עדיין, אנשים רבים המבקשים להעביר כסף לחו"ל, מעוניינים לבחון את שירותי העברות הכספים השונים ולהשוות ביניהם, בטרם הם מגיעים להחלטה סופית. מתוך הניסיון הרב של העוסקים בתחום רוכזו להלן מספר עצות שימושיות עבור העברת כספים בינלאומית.

    טיפים עבור העברות מט"ח לחו"ל

    הטיפ הראשון אשר חשוב לאמץ הוא לבדוק היטב את השטח, להשוות בין שערי החליפין השונים אשר כל חברה עובדת לפיהן ובין העמלות אשר הן גובות. הטיפ השימושי השני הוא לבדוק מהם הצרכים אשר יש לתת להם מענה בסוג ההעברה הנצרך ולדרג את הצורך החשוב ביותר והצרכים החשובים פחות אשר יש לתת להם מענה. הטיפ השלישי הוא לחשב מראש את אופן העברת התשלום עבור השירות. תשלום באמצעות כרטיס אשראי למשל, הוא אמנם קל יותר, אך גורר עמו עמלות גבוהות יותר. הטיפ הרביעי אשר יש לאמץ בעת בחינת נושא העברות מט"ח לחו"ל הוא בדיקת זמן מתן השירות אשר כל חברה מציעה והשוואתו לצורך מן השטח. אם למשל חברה מסוימת מציעה עמלות נמוכות אך זמן ההעברה עשוי להתפרש על פני מספר ימים, שרותיה לא יכולים להיות רלוונטיים עבור אדם המבקש להעביר כספים באופן מידי.

    לסיכום

    הדרך הנכונה ביותר לבחור מתוך האופציות השונות עבור העברות מט"ח לחו"ל את האופציה המתאימה ביותר, היא באמצעות השוואה בין החברות המתמקדת בשער החליפין, גובה העמלות, מסגרת הזמן להעברה ואופן התשלום עבורה. אם ברצונכם להבין טוב יותר אודות הדרכים המומלצות להעברת כספים באופן מאובטח ונוח, תוכלו ליצר עמנו קשר טלפוני או להשאיר הודעה בתחתית העמוד ואנו נחזור לסייע לכם בהקדם.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      שליחת כסף לחול דרך הבנקים לעומת העברתם דרך חברה פרטית

      שליחת כסף לחול הינה נושא אשר רבים מתנסים בו לצורך מטרות שונות. לעיתים קיים צורך...

      קרא עוד
      post-image
      המדריך להעברת כספים בינלאומית למדינה אחרת באופן בטוח

      העברת כספים בינלאומית נלווית בסיכונים שונים אשר עשויים לגבות מחיר יקר. מודעות רבה לתהליכי ההעברה...

      קרא עוד
      post-image
      חשבונות נאמנות

      חשבונות נאמנות - שיתופי פעולה עם עורכי דין המרות והעברות לחו"ל בסכומים גדולים נעשות פעמים רבות...

      קרא עוד
      post-image
      כיצד לבצע העברת כסף לחול לבן משפחה

      העברת כסף לחול לבן משפחה הינה מחווה של תמיכה בקרוב הגר או מטייל בארץ אחרת....

      קרא עוד