contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    העברת כסף לחול בתעריפים נמוכים

    העלייה בצורך וביכולת להעביר כספים לחו"ל עלתה באופן חד במהלך העשורים האחרונים. בעבר, כאשר היה צורך להעביר כספים לחו"ל היה נהוג להשתמש בשיטות מסורבלות יותר של העברת כספים, כמו דרך משלוח של שיק ואף מזומן במעטפה בדואר, או העברת כספים דרך הבנק. עם העלייה בצורך להעביר כספים לחו"ל, חלה גם עלייה באפשרויות העומדות בפני האנשים בעשייה זו. באופן זה, העברת כסף לחול כבר אינה נושא מסוכן או יקר, בייחוד לאחר שקמו חברות פרטיות המאפשרות להעביר כספים לחו"ל באופן יעיל, מהיר ונוח ובעמלות נמוכות. חברת Top Rate Ltd. היא אחת החברות המתמחות בהעברות כספים לחו"ל, משום שהיא מספקת ללקוח גם העברת כספים יעילה ומהירה ברמת שקיפות גבוהה וגם תעריפים תחרותיים.

    עמלות גבוהות במקרים של העברת כסף לחול

    אחד האתגרים הגדולים בהעברת כסף לחו"ל הינו העמלות הגבוהות אשר על מעביר הכספים לשלם על מנת לבצע את ההעברה באמצעות החברה אליה הוא פונה. כל עוד הלקוח מעוניין בהעברת כספים מהירה ובטוחה, אשר אינה נעזרת באמצעים מיושנים כגון הנפקת שיק בנקאי ושליחתו בדואר, עליו לשלם סכומי עמלות גבוהים. סכומי העמלות עבור העברת כסף לחול נעים בין 0.175% מהסכום ועד 0.35% מהסכום. במקרים רבים על מעבירי הכספים לשלם גם עמלת המרה, עבור המרת מטבע החוץ משקל למטבע זר. כאילו לא די בגובה העמלות, במקרים רבים נגבה במעמד העברת הכספים לחול גם סכום עבור עמלה נסתרת. למרות האמון הרב אשר אנשים נותנים בבנקים בבואם להעביר כספים לחו"ל, לעיתים הם נוכחים לדעת כי הבנק נוהג לגבות עמלה נסתרת נוספת עבור הפער בין סכום ההמרה לשקלים על פי שער ההמרה באותו יום, לבין סכום ההמרה לשקלים על פי שער המרה גבוה יותר אשר הבנק קבע.

    הדרך להורדת תעריפי העמלות עבור העברת כסף לחול

    כדי לחסוך בתעריפי עמלות ההעברה הגבוהים אשר הבנקים נוטים לגבות מן הלקוחות, מומלץ לבצע העברת כסף לחול באמצעות חברת Top Rate Ltd.. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך הטלפון, המייל, הפקס, או טופס יצירת הקשר.

    העברת כסף לחול בתהליכי מסחר שקופים

    כאשר מדובר בתחום העברת כספים לחול, קיימות בפני כל אדם מגוון אפשרויות לביצוע הפעולה. אחת הדרכים הוותיקות להעברת כספים לחו"ל היא באמצעות הבנק. בנוסף, העברת כסף לחול יכולה להתבצע גם דרך הדואר, באמצעות משלוח לחברת ווסטרן יוניון. דרך נוספת להעברת כספים לחו"ל היא באמצעות שימוש בחשבון Pay pal האינטרנטי. כמו כן, אפשרי להעביר כסף גם באמצעות חברות פרטיות. חברת Top Rate Ltd. היא בין החברות הפרטיות הבולטות בתחום העברת הכספים, הן בשל רזומה של שנים בתחום הכולל אלפי לקוחות מרוצים, והן בשל נקיטה בגישת שקיפות במסחר, אשר מותירה את הלקוח מודע לכל שלבי התהליך ולסך העלויות אשר עליו לשלם.

    חשיבות הנקיטה בגישת שקיפות בעת העברת כספים לחול

    בעת היקשרות עם חברה שהתמחותה העברת כספים לחול, חשוב מאוד כי החברה תנקוט בגישה של שקיפות בתהליך. עבור הלקוח, היתרונות של נקיטה בגישת שקיפות במסחר הם כי כאשר הוא מודע לכל העמלות אשר נגבות ממנו מראש, הוא יכול לשקול האם לבצע את שירות העברת הכספים בדרך זו, או לבחור בדרך אחרת. פעמים רבות, כאשר לא קיימת שקיפות מלאה בתהליך, והלקוח מודע רק לחלק מן העמלות אשר עתידות להיגבות ממנו ולא אל העמלות הנסתרות, הוא מופתע עם סוף התהליך כאשר הסכום שעליו לשלם גבוה מן הסכום אשר חישב בטרם תחילת התהליך. רק לאחר שהוא מבקש לקבל מידע לגבי תעריף העמלה הגבוה, הוא מתוודע לעמלות נוספות או לניואנסים שונים אשר הוא לא יודע לגביהם בטרם ראשית התהליך.

    מסחר שקוף בתהליך העברת כסף לחול

    אם כן, קיימת חשיבות רבה לשימוש בגישת השקיפות בעת תהליך העברת כספים לחול. כאשר מיידעים את הלקוח מראש בנוגע לכל העמלות ושער החליפין על פיהם תתבצע ההעברה, קיים סיכוי רב כי גובה התשלום בפועל יתאם לגובה התשלום אשר חישב מראש בטרם התהליך. אנו בחברת Top Rate Ltd. נוהגים ליידע את הלקוח לגבי העמלה מראש. לכן, אם ברצונכם להעביר כסף לחו"ל באופן בטוח ועם חברה הנוהגת בשקיפות מלאה כלפי לקוחותיה, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באופן טלפוני, או דרך המייל, הפקס או האתר.

    למה משתלם יותר להעביר כספים לחול באמצעות חברה פרטית ולא באמצעות חשבון Pay Pal?

    כיום, רבים מן האנשים נוהגים לבצע העברות של כספים לחו"ל באמצעות חשבון Pay Pal המצוי ברשותם ומקושר אל כרטיס האשראי האישי שלהם. אמנם העברת כספים בדרך זו הינה מהירה ונוחה. עם זאת, כאשר מדובר בסכומים גבוהים לא מומלץ להעביר כספים בדרך זו, אלא להיעזר בשרות של חברה פרטית להעברת כספים, אשר יכולה לסייע לכל אדם התר אחר דרך לבצע העברת כסף לחול הכי זול. חברת Top Rate Ltd. הינה חברה פרטית להעברת כספים המנוהלת בידי רואה חשבון ופועלת באישור משרד האוצר בישראל. החברה ידועה כבעלת רמת אמון ואבטחה גבוהים, ובעלת תכונות של אמינות, שקיפות ויעילות- התורמות לרמת שביעות רצונם הגבוהה של לקוחותיה. על מנת להבין את היתרונות בהעברת כספים באמצעות חברה פרטית כדוגמת  Top rate Ltd., לעומת היתרונות בהעברת כספים באמצעות חברת Pay Pal, חשוב ללמוד על העמלות שגובה כל אחת מן החברות.

    העברת כסף לחול באמצעות Pay Pal

    חברת Pay Pal היא אחת החברות הבולטות בתחום העברת כספים דרך האינטרנט. כיום לא קיים כמעט אדם שאין לו חשבון Pay Pal. שיטה זו להעברת כספים פופולרית בעיקר כאשר מבקשים להעביר כספים לצורך קנייה אינטרנטית מאת חברה בחו"ל. עם זאת, רבים מן המשתמשים בשירות זה אינם מודעים לכך ששרות העברת כסף לחול הכי זול אינו דווקא השירות של Pay Pal. גם חברת Pay Pal  גובה מלקוחותיה עמלות גבוהות עבור כל עסקה: 3% מסכום העסקה עבור לקוחות מזדמנים, ו- 1% מן העסקה ללקוחות עסקיים.

    שרות העברת כסף לחול הכי זול דרך חברה פרטית

    חברה פרטית עשויה לגבות עמלות נמוכות יותר הן מלקוחותיה המזדמנים והן מלקוחותיה הפרטיים. במקרה של Top Rate, אכן מדובר בחברה המתמחה בנושא העברת כסף לחול הכי זול, מכיוון שגובה העמלות של Top Rate נע בין  0.25% ל-0.75%, בהתאם לסכום שמעוניינים להעביר. אם אתם מעוניינים להעביר כסף לחו"ל מבלי להסתבך עם עמלות גבוהות, תוכלו ליצור קשר עם חברתנו באמצעות השארת פרטיכם בטופס הפנייה, או באמצעות כתיבת מייל, או באמצעות חיוג ישיר למספר הטלפון שלנו.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      המדריך להעברת כספים בינלאומית למדינה אחרת באופן בטוח

      העברת כספים בינלאומית נלווית בסיכונים שונים אשר עשויים לגבות מחיר יקר. מודעות רבה לתהליכי ההעברה...

      קרא עוד
      post-image
      שלושה כללים חשובים בהעברת כספים לחו"ל

      פעמים רבות אנשים אינם יודעים מה לעשות ואיך לנהוג כאשר הם צריכים להעביר כספים לחול....

      קרא עוד
      post-image
      מה לחפש בחברה פרטית להעברת מט"ח לחול?

      בחינת הדרכים המגוונות בהן ניתן לבצע העברת מט"ח לחו"ל, מלמדת כי רוב האופציות להעברת כספים...

      קרא עוד
      post-image
      חשבונות נאמנות

      חשבונות נאמנות - שיתופי פעולה עם עורכי דין המרות והעברות לחו"ל בסכומים גדולים נעשות פעמים רבות...

      קרא עוד