contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    כיצד לבצע העברת כסף לחול לבן משפחה

    העברת כסף לחול לבן משפחה הינה מחווה של תמיכה בקרוב הגר או מטייל בארץ אחרת. לעיתים בן המשפחה המצוי מעבר לגבולות זקוק לכספים המועברים אליו במידה רבה לצורך מחייתו. משום כך חשוב כי דרך העברת הכספים עבורו תהיה בטוחה ומהירה. כיום קיימות דרכים שונות באמצעותן ניתן להעביר כספים לבן משפחה הנמצא בחו"ל, ביניהן שליחה דרך כרטיסי אשראי, כרטיסי דביט וכרטיסים המשולמים מראש, שליחה באמצעות העברה בנקאית, או שליחה דרך מרכזי כספים הפזורים במקומות שונים בעולם. עם זאת, חלק מדרכי ההעברה הקיימות הן מגושמות ופחות בטוחות. אחת הדרכים הבטוחות והיעילות יותר להעברת כספים כיום הינה באמצעות היעזרות בחברה להעברת כספים כדוגמת Top Rate Ltd.. חברתנו מצטיינת בשירות יעיל ומאובטח המסייע להעביר את כספיכם באופן הטוב ביותר עבור אהובים רחוקים.

    הדרכים בהן יש לנקוט במקרים של העברת כסף לחול לבן משפחה

    אם ברצונכם לבצע העברת כסף לחול לבן משפחה, ואינכם יודעים באיזו דרך לבחור, חשוב כי תנהגו על פי מספר כללי מפתח: ראשית, רצוי כי תבדקו את גובה העמלות הכלולות בשרות העברת הכספים. לעיתים העמלות נשמעות נמוכות, אך כאשר מחשבים באופן מדויק כמה עולה התענוג, מגיעים לסכומי עתק אשר נזרקים שלא לצורך. שנית, חשוב לבחור בחברה אשר העומד בראשה הוא בעל אישור ממשרד האוצר ורישיון ממשרד המשפטים לעסוק בנושאים חשובים אלו. שלישית, רצוי לבדוק מהו שער החליפין אשר נקבע ביום ביצוע ההעברה. לעיתים מידע זה עשוי למנוע תשלום מיותר עבור חברות שאינן מעודכנות.

    על מה עוד כדאי להקפיד כאשר מעבירים כסף לבן משפחה בחו"ל?

    בנוסף לשלושת הדרכים אשר הוצעו לעיל, חשוב גם כי מעביר הכספים ייחשב מראש את הסכום המדויק שברצונו להעביר, זאת בכדי להימנע מן הצורך לבצע מספר העברות סמוכות, אשר מצריכות לעיתים עמלות נוספות. אם ברצונכם לבצע העברת כסף לחול לבן משפחה ואתם רוצים להימנע מטעויות מיותרות, חשוב שתתייעצו עמנו בטרם ביצוע ההעברה. נשמח לספק לכם את שירותינו באופן הבטוח, האמין והנוח ביותר. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני, או להשאיר הודעת טקסט ונחזור אליכם במהרה.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      מה לחפש בחברה פרטית להעברת מט"ח לחול?

      בחינת הדרכים המגוונות בהן ניתן לבצע העברת מט"ח לחו"ל, מלמדת כי רוב האופציות להעברת כספים...

      קרא עוד
      post-image
      השקעות

      שירות לחברות גיוס משקיעים בחברות המגייסות משקיעים לצורך השקעות גדולות בחו"ל כמו השקעות נדל"ן ישנה התעסקות...

      קרא עוד
      post-image
      העברות מהארץ לחו"ל ומחו"ל לארץ

      העברת כספים לחו"ל לאחר המרתם למטבע הרצוי או קבלת כספים מחו"ל והמרתם לשקלים היא פעולה...

      קרא עוד
      post-image
      חשבונות נאמנות

      חשבונות נאמנות - שיתופי פעולה עם עורכי דין המרות והעברות לחו"ל בסכומים גדולים נעשות פעמים רבות...

      קרא עוד