contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    העברות מהארץ לחו"ל ומחו"ל לארץ

    העברת כספים לחו"ל לאחר המרתם למטבע הרצוי או קבלת כספים מחו"ל והמרתם לשקלים היא פעולה מורכבת יחסית שכוללת בתוכה מספר פעולות. לכן, השוואה בין גופים המציעים את השירות היא חשובה, במיוחד כשהפעולה נעשית בתדירות  גבוהה ובסכומי כסף גבוהים, למשל למטרת השקעות נדל"ן.

    יש לציין שלא כל גוף המציע את השירות עושה זאת בסכומי כסף גבוהים שיכולים להגיע גם למיליון שקלים ויותר. המרה והעברת סכומי כסף גדולים מעל 30,000 דולר הוא שירות מרכזי שמציעה חברת טופ רייט.

    עלויות המרה והעברה – הבדלים משמעותיים בין חברות

    עלויות המרה והעברה משתנות מגוף או חברה אחת לאחרת. הבנקים גובים עמלות גבוהות, כאשר עמלת העברה יכולה להגיע גם ל 0.35% מהסכום- עמלה לא מבוטלת בכלל. מעבר לעמלת העברה ישנה עמלת המרה וגם שער הקניה או המכירה של המט"ח. ישנו הבדל בין העמלות שגובים הגופים או החברות וגם בשערי הקניה או המכירה.

    העמלות שגובה חברת טופ רייט, עמלות ההעברה וההמרה וגם השער בו מתבצעת העסקה הם נמוכים יותר משמעותית, עד כדי כך שהלקוח חוסך על כל 100,000$ שמועברים 1000 ₪, בהשוואה לעמלות שגובים הבנקים. זהו חיסכון משמעותי בסכומים גדולים ובמיוחד כשהפעולה אינה נעשית באופן חד פעמי אלא על בסיס קבוע. בנוסף, הלקוח יודע במעמד סגירת העסקה מהו השער בו תתבצע הפעולה.

    תהליך ביצוע ההעברה – נוחות לצד בטיחות

    מעבר למחיר, פרמטרים חשובים נוספים בבחירת החברה או הגוף דרכם מתבצעת המרה והעברה לחו"ל הם נוחות ביצוע הפעולה לצד אבטחתה כך שהכסף יגיע ליעדו. הדרך הבטוחה ביותר לביצוע ההעברה בה משתמשת גם חברת טופ רייט היא באמצעות מערכת קוד סוויפט בה משתמשים גם הבנקים, מערכת גלובלית מאובטחת ומוצפנת היטב..

    השירות שנותנת חברה בדרך לביצוע ההעברה הוא שונה וישנו הבדל ברמת הבירוקרטיה, הטפסים שיש למלא וגם האם ניתן שירות אישי או שהדברים נעשים מול בוטים בלבד. מתן השירות רק באמצעות בוטים יכול להכביד על אנשים שאינם טכנולוגים. בחברת טופ רייט התהליך פשוט מאוד: פתיחת תיק  לקוח נעשית בשיחת וידאו המאפשרת זיהוי שלו. גם שליחת מסמכים נעשים  בווטסאפ, באתר או במייל  ומעבר לכך הכל נעשה על ידי החברה בקלות ובמהירות. תהליך פתיחת תיק לקוח אורך כ 7 דקות בממוצע.

    7 שנים, 5600 העברות ומעל מיליארד ₪ לחו"ל אינם הולכים ברגל

    חברת טופ רייט מומחית בביצוע המרות והעברות כספים בסכומים גדולים  ומספקת את השירות לחברות גדולות ומשקיעים באופן בטוח, מהיר ונעים.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      העברת כסף לחול בתעריפים נמוכים

      העלייה בצורך וביכולת להעביר כספים לחו"ל עלתה באופן חד במהלך העשורים האחרונים. בעבר, כאשר היה...

      קרא עוד
      post-image
      שלושה כללים חשובים בהעברת כספים לחו"ל

      פעמים רבות אנשים אינם יודעים מה לעשות ואיך לנהוג כאשר הם צריכים להעביר כספים לחול....

      קרא עוד
      post-image
      המרת כספים בישראל

      המרות מט"ח הן פעולה פיננסית נפוצה. לרוב המרות כספים נעשות לפני נסיעה לחו"ל או אחריה,...

      קרא עוד
      post-image
      שליחת כסף לחול דרך הבנקים לעומת העברתם דרך חברה פרטית

      שליחת כסף לחול הינה נושא אשר רבים מתנסים בו לצורך מטרות שונות. לעיתים קיים צורך...

      קרא עוד