contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    המדריך להעברת כספים בינלאומית למדינה אחרת באופן בטוח

    העברת כספים בינלאומית נלווית בסיכונים שונים אשר עשויים לגבות מחיר יקר. מודעות רבה לתהליכי ההעברה עצמם היא יותר מרלוונטית, משום שההגנה על הכסף מצויה בראש סדר העדיפויות של כל אדם או עסק. אחד הסיכונים העיקריים בתחום עברת כספים בינלאומית הוא הונאה. עם השנים, ככל שממדי האבטחה בתחום העברת הכספים מתרחבים, גם ההונאות הולכות ונעשות יותר מתוחכמות. על מנת להימנע מהונאות שונות בתחום, רצוי להעביר את הכסף לחו"ל באמצעות הבנק או חברה מורשית בתחום. חברת טופ רייט בע"מ הינה חברה מורשית על ידי משרד האוצר, אשר מנוהלת בידי רואה חשבון בעל רישיון ממשרד המשפטים. רמת האבטחה הגבוהה של העסקאות המתבצעות בחברה נלווית אל יתרונות נוספים על פני העברה דרך הבנקים.

    העברת כספים בינלאומית דרך הבנקים

    רמת האבטחה בתהליך העברת כספים בינלאומית באמצעות הבנק הינה גבוהה ביותר, משום שהתהליך דורש הצגת מסמכים משפטיים לצורך אימות זהויות. הסיכון היחיד מבחינת אבטחה בהעברה דרך הבנקים הינו כי הכסף יגיע לידיו של רמאי. עם זאת, אין סיכון בתהליך ההעברה עצמו. לכן, הדבר הכי חשוב שיש לבדוק בטרם שולחים כסף לחו"ל דרך הבנק, הוא מהי זהותו של האדם או העסק אליו מעבירים את הכסף. למרות רמת האבטחה הגבוהה של שליחת כסף לחו"ל דרך הבנק, עדיין רבים נרתעים מאופציה זאת, בשל שערי החליפין הגבוהים והעמלות היקרות הנגבות בדרך העברה זו.

    העברת כספים לחוץ לארץ דרך חברה המתמחה בתחום

    בדומה לבנקים, גם חברות העברת הכספים השונות מבטיחות שירות מאובטח, משום שהן עובדות מול הרשויות השונות לאכיפת פשעים פיננסיים. חברות להעברת כספים מאובטחות בתקני אבטחה ומערכות בטיחות פנימיות המגינות על המידע המועבר וכמובן גם על הכסף. עם זאת, חשוב לבדוק את אמינותה של כל חברה העוסקת בתחום העברת כספים בינלאומית. הדרך לבדיקת האמינות היא באמצעות בחינת הניסיון של כל חברה בהעברות והתמקדות בשירות אשר ניתן ללקוחות. חברת טופ רייט בע"מ הינה חברה בעלת ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או במייל לקבלת מידע נוסף וייעוץ.

    העברת כסף בינלאומית

    העברת כסף בינלאומית יכולה להתבצע במגוון דרכים. בין הדרכים המוכרות יותר הקיימות ניתן להצביע גם על הדרכים של העברת מזומן באמצעות Wire Transfer ועל העברת כסף למדינה אחרת באמצעות צ'ק בנקאי. כפי שייאמר במאמר להלן, דרכים אלו אינן בטוחות במאת האחוזים ועשויות להוות פתח עבור פושעי הונאות פיננסית. בהמשך המאמר יפורט אודות האבטחה הרבה המתבצעת בעת העברת כסף באמצעות חברה פרטית להעברת כספים. Top Rate Ltd. היא חברה פרטית להעברת כספים לחו"ל, המתמחה גם בנושא האבטחה של הכסף המנוהל על ידה, באמצעות נקיטה באמצעי אבטחה שונים אשר מונעים את מקרי גניבת הכספים וההונאות למיניהם.

    העברת כסף בינלאומית באמצעות צ'ק בנקאי או העברת מזומן

    העברת כסף בינלאומית באמצעות צ'ק בנקאי נראית לכאורה דרך בטוחה להעברת הכספים. צ'ק בנקאי מונפק על ידי הבנק ומיועד למוטב בלבד. את הצ'ק הבנקאי נהוג לשלוח בדואר רשום אל הנמען בארץ היעד. הסיבה לתפיסת דרך זו כבטוחה היא כי ברשות המעביר קיימת היכולת לבטל את הצ'ק הבנקאי, במידה ומתגלה כי הוא נעלם בדואר. עם זאת, העברת צ'ק בנקאי עדיין עשויה להיות שיטה פחות טובה להעברת כספים, מפני שאנשים העוסקים בהונאת כספים למדו גם איך לעקוף את השיטה הזו באמצעות התחזות למוטב אשר אליו מיועד הצ'ק וזיוף מסמכים. גם במקרה של העברת מזומנים לחו"ל באמצעות ה Wire Transfer עשויות להתרחש הונאות דומות בהן הרמאי מתחזה לנמען המוטב של הכסף. משום כך, כאשר שוקלים להעביר כסף לארץ אחרת, מוטב להימנע משליחת צ'ק בנקאי או שליחת מזומן דרך סניפים המציעים שרות של Wire Transfer.

    העברת כסף לחו"ל באמצעות חברה פרטית להעברת כספים

    חברות פרטיות רבות להעברות כספים פועלות על פי שיטות האבטחה של הבנקים, באמצעות שימוש ב Swift Code, החזקת הכספים בחשבונות בנק מאובטחים ומשלוח הודעות פיננסיות מאובטחות. חברת Top Rate Ltd. פועלת על פי שיטות האבטחה הללו, על מנת לעגן את הביטחון הכספי של לקוחותיה. במידה ואתם מתעניינים בנושא העברת כסף בינלאומית ורוצים לשמוע פרטים נוספים, תוכלו ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר הודעה במייל או בלשונית "צור קשר" בתחתית העמוד.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      שלושה כללים חשובים בהעברת כספים לחו"ל

      פעמים רבות אנשים אינם יודעים מה לעשות ואיך לנהוג כאשר הם צריכים להעביר כספים לחול....

      קרא עוד
      post-image
      הסיבות להעברת כסף לחשבון בחול דרך חברה פרטית להעברת כספים ולא דרך הבנק

      אחת הדרכים השכיחות לצורך העברת כסף לחשבון בחול, היא להעביר כסף דרך הבנק. אחת הסיבות...

      קרא עוד
      post-image
      מה לחפש בחברה פרטית להעברת מט"ח לחול?

      בחינת הדרכים המגוונות בהן ניתן לבצע העברת מט"ח לחו"ל, מלמדת כי רוב האופציות להעברת כספים...

      קרא עוד
      post-image
      כיצד לבצע העברת כסף לחול לבן משפחה

      העברת כסף לחול לבן משפחה הינה מחווה של תמיכה בקרוב הגר או מטייל בארץ אחרת....

      קרא עוד