contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    מטח המרה – לגהץ או להטמין

    אחת ההתלבטויות אשר עולה בפני הנוסעים לחול ומבקשים להמיר את כספם במטבע המקומי של מדינת היעד, היא אם לסמוך על כרטיס האשראי האישי שלהם, או להסתובב עם מזומנים המוטמנים במקומות שונים בין חפציהם. למרות שלנסוע עם כסף מזומן אינו עניין נוח ואף מעט מגושם, עדיין מבחינה כלכלית זה משתלם במידה רבה יותר מאשר הסתמכות על כרטיס האשראי האישי. עם זאת, גם כאשר ממירים את הכסף המזומן המקומי בכסף מזומן זר, עדיין חשוב לדעת היכן לבצע זאת. חברת Top Rate Ltd. מאפשרת לכם להמיר את כספכם המקומי לכסף זר. כבכל עסקת מטח המרה היא עסקה משתלמת רק כאשר העמלות הנגבות אינן גבוהות. בטופ רייט בע"מ ניתן לקבל מראש את כל המידע על העמלות הצפויות וכך לבצע את עסקת החליפין בראש שקט, מול חברה אמינה ומאובטחת העוסקת במסחר שקוף.

    עסקאות מטח המרה הן לא רק החלפה ממטבע למטבע

    כפי שנאמר קודם לכן, בעסקאות מטח המרה לעיתים נושאת עמה עמלות נוספות, ולכן לא יכולה להיחשב רק  כהמרה ממטבע למטבע, משום שקיימות עמלות המרה עבור העסקה. לכן, אלו הבוחרים להתנייד עם כרטיס האשראי האישי שלהם לאורכו ולרוחבו של העולם, משלמים על הנוחות הזאת מחיר עמלות גבוה. המבקשים למשוך מטח מזומן מן הכספומט המקומי במדינת היעד, משלמים עמלות בגובה הנע בין 3% ל-3.5%. מכאן, הנוחות של התניידות עם כרטיס אשראי אישי אינה משתלמת כלל וכלל. לאחר הבהרת דברים אלו, קל יותר להבין את אלו ה"מטמינים" כסף מזומן זר בין חפציהם האישיים.

    ההיגיון הכלכלי בוחר להטמין

    אם כן, נסיעה עם כסף זר על גופכם הינה אחת הדרכים המקובלות וההגיוניות ביותר שניתן למצוא, כאשר מעלים את השאלה כיצד להתנהל עם הכסף במדינות שונות ברחבי העולם. עם זאת, כאשר מתכננים לקנות מטח המרה של הכסף שברשותכם אינה תמיד עניין של מה בכך ועדיף לפנות אל חברת המרה מקצועית המוכרת לכם מטבע בטוח ומיידעת אתכם מראש לגבי העמלות הנגבות, אשר עשויות להיות נמוכות. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף לגבי גובה העמלות והביטחון שבעסקאות מולנו. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו הודעה ונשמח לסייע לכם בנושא.

    איפה כדאי להמיר מטח

    המרת מטח מתבצעת הן כאשר רוצים לרכוש במטבע זר במדינות השונות בעולם והן כאשר רוצים להשקיע במטח. עם זאת, בשני המקרים חשוב לדעת איפה כדאי להמיר מטח ובאילו ערוצים הפעולה פחות מומלצת. הסיבה לכך היא שבערוצים מסוימים המרת המטח אינה בטוחה וניתן ליפול בקלות לעסקה בה נמכר כסף מזויף. בערוצים אחרים המרת המטח אינה משתלמת, בשל העמלות הגבוהות הנגבות מן הלקוח ומותירות אותו בסופו של דבר עם פחות מזומנים בכיסו. הסקירה שלהלן תספק מידע על קצה המזלג לגבי הדרכים השונות להמרת מטח. המסקנה המשתמעת מן הסקירה אשר תוצג היא כי מן הראוי להמיר מטבע חוץ אצל חברת המרת כספים מאובטחת. חברת Top Rate Ltd. היא לא רק חברה המאפשרת להמיר את המטח באופן מאובטח, אלא גם חברה הנוהגת בשקיפות כלפי לקוחותיה ומיידעת אותם מראש לגבי גובה העמלות שהיא מתעדת לגבות עבור עסקת המרת המטח. אופציה זו במהלך המרת מטח אינה מובנת לחלוטין, כפי שיתבהר להלן.

    אופציות שונות להמרת מטח

    לשאלה איפה כדאי להמיר מטח ניתן לענות כי קיימות כיום בשוק אופציות שונות להמרת מטח. המרת מטח ניתן לבצע באמצעות רכישת כסף זר בטרם הנסיעה, מול הבנקים, הדואר או דוכני ה Change השונים המצויים בארץ וגם בחו"ל. כמו כן, את המרת המטח ניתן לבצע באמצעות רכישת כרטיס ויזה נטען מטח בסניפי הדואר בארץ. בנוסף, יש הבוחרים לבצע המרת מטח באמצעות הנפקת כרטיס אשראי בינלאומי אתו מבוצעות הרכישות בחול. עם זאת, כל האופציות הללו מלוות בחסרים שונים העולים בצורת עמלות המרה גבוהות, סיכון ברכישת כסף מזויף, או הגבלה על סכום העסקה.

    אז איפה כדאי להמיר מטח וליהנות גם מעסקה בטוחה וגם מעמלות נמוכות?

    בעקבות כל החסרונות הקיימים באופציות אשר נידונו, עולה אופציה נוספת לשאלה איפה כדאי להמיר מטח. האופציה היא לרכוש מטח דרך חברת טופ רייט בע"מ, דרכה ניתן להמיר את הכספים באופן מאובטח ובמינימום עמלה. לשמיעת פרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון, במייל או דרך האתר. נשמח לייעץ ולסייע לכם בנושא, על מנת שרכישת המטח שלכם תהיה לא רק מאובטחת, אלא גם משתלמת.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      מאמרים נוספים

      post-image
      איך להעביר כסף לחול באופן נוח ובטוח

      העברת כסף לחו"ל הינה פעולה אשר קיימות סיבות שונות לביצועה. בחלק מן המקרים מבקשים אנשים...

      קרא עוד
      post-image
      המרות מטח תוך חסכון בעליות

      בשנה האחרונה עברו שלושת המטבעות הפופולריים במסחר שינויים במגמה ומהפכים קיצוניים. תנודות הרבות בשערי המטח...

      קרא עוד