contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    השקעות

    שירות לחברות גיוס משקיעים

    בחברות המגייסות משקיעים לצורך השקעות גדולות בחו"ל כמו השקעות נדל"ן ישנה התעסקות מתמדת עם העברת כספים בסכומים גבוהים, בין אם כספים העוברים מן המשקיע אשר רוכש נכס או משקיע בו ובין כאלה המועברים אליו. העברת הכספים מהחברה אל המשקיע נעשית בשני אופנים או מצבים:

    • רנטה קבועה על בסיס חודשי או בתדירות שנקבעה: העברת רנטות למשקיעים דורשת העברת כספים והמרתם בתדירות גבוהה תוך פיצול הכספים לכל לקוח על פי גובה השקעתו.
    • כאשר המשקיע מבקש למכור את הנכס או את חלקו בנכס. במצב זה אמורה החברה להעביר סכום גבוה מאוד למשקיע בהתאם לערך הנכס בזמן המכירה.

    לכן, חברות המגייסות משקיעים להשקעה בחו"ל, במיוחד השקעות בנדל"ן, צריכות לבחור היטב את החברה או הגורם אשר מבצע עבורן העברות כספים אלה.

    לטופ רייט יתרונות בולטים בהמרות והעברות בסכומים גדולים

    • מקצועיות המפשטת ומקצרת את התהליך: טופ רייט היא חברה המבצעת העברות והמרות בסדרי גודל גדולים וזהו תחום ההתמחות שלה. לכן, לחברה ישנם כל הכלים והמערכת המתאימה לביצוע הפעולה בזריזות ובצורה פשוטה. הדבר בולט מאוד ביחס למערכת המסורבלת של הבנקים וחברות גדולות אחרות המציעות את השירות.
    • אמינות החברה וביצוע ההעברות באופן מאובטח. החברה מבצעת את ההעברות באמצעות מערכת סוויפט, מערכת בינלאומית וגלובלית, שהיא מוצפנת ומאובטחת היטב.
    • פשטות המערכת וביצוע הדברים באופן ממוקד ומדויק תוך היכרות מעמיקה עם התחום מאפשרת גם הפחתה בגובה העמלות וביצוע ההמרה בשערי קניה ומכירה טובים יותר ללקוח. במיוחד בהמרות והעברות של סכומים גבוהים, מדובר על חסכון של אלפי שקלים בכל העברה.
    • שירות אישי: חברת טופ רייט נותנת שירות אישי לכל לקוח, מבצעת את כל הפעולות בהן כרוך השירות ללא בירוקרטיה מיותרת והעמסת פרטים על הלקוח. החברות העובדות מול טופ רייט סומכות ב-100% על איש הקשר העובד מולן. הן יודעות שהן יכולות לפנות אליו בדרך המועדפת עליהן ובכל זמן תוך אמון מלא שהפעולה המבוקשת תתבצע כנדרש.

    חברות רבות לגיוס משקיעים בחו"ל בוחרות לעבוד עם טופ רייט ולא בכדי. לחברה ניסיון רב בתחום והיא מספקת את השירות במקצועיות רבה ובמתן יחס אישי לכל לקוח. מוזמנים לפנות בכל שאלה.

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      העברת כסף לחול בתעריפים נמוכים

      העלייה בצורך וביכולת להעביר כספים לחו"ל עלתה באופן חד במהלך העשורים האחרונים. בעבר, כאשר היה...

      קרא עוד
      post-image
      העברות מהארץ לחו"ל ומחו"ל לארץ

      העברת כספים לחו"ל לאחר המרתם למטבע הרצוי או קבלת כספים מחו"ל והמרתם לשקלים היא פעולה...

      קרא עוד
      post-image
      המרת כספים בישראל

      המרות מט"ח הן פעולה פיננסית נפוצה. לרוב המרות כספים נעשות לפני נסיעה לחו"ל או אחריה,...

      קרא עוד
      post-image
      מה לחפש בחברה פרטית להעברת מט"ח לחול?

      בחינת הדרכים המגוונות בהן ניתן לבצע העברת מט"ח לחו"ל, מלמדת כי רוב האופציות להעברת כספים...

      קרא עוד