contact-us צור קשר
whatsapp-call facebook-call
close

לייעוץ עם צוות המומחים

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    הוסף קבצים ומסמכים

    שלושה כללים חשובים בהעברת כספים לחו"ל

    פעמים רבות אנשים אינם יודעים מה לעשות ואיך לנהוג כאשר הם צריכים להעביר כספים לחול. לצורך זאת, כונסו כאן שלושה כללים חשובים לכל אדם אשר רוצה להעביר את כספו לארץ אחרת, ולא יודע מהי הדרך העדיפה ביותר לבצע פעולה זאת. הכלל חשוב הראשון הוא לבחור בפלטפורמה אמינה. כיום אתר האינטרנט שופע הצעות בנושא העברת כספים דרך פלטפורמות שונות, אשר לא ידוע איך חוויית ההעברה באמצעותן תסתיים, ומה יעלה בסופו של דבר בגורלו של הכסף. לכן, העברה בחברה אמינה כדוגמת Top Rate Ltd. שהינה חברה המאושרת על ידי משרד האוצר הישראלי, הינה אופציה בטוחה ביותר, בייחוד משום שטופ רייט בע"מ משתמשת גם היא בסוויפט קוד המאבטח את העברת הכספים באופן אולטימטיבי.

    כלל שני: העברת כספים ללא עמלות ש"מעבר"

    כלל שני אותו חשוב לאמץ כאשר המטרה היא העברת כספים לחול, הינו בדיקת גובה העמלות אשר כל גוף המעביר כספים גובה מלקוחותיו. העברת כסף דרך פלטפורמות כגון Pay Pal, Western Union או הבנקים, הינה אולי נפוצה, אך לא משתלמת מבחינה כספית. פלטפורמות אלו נוהגות לגבות עמלות גבוהות מן הלקוחות בדרכים שונות ואף נסתרות. לכן, העצה להשוות בין העמלות הנגבות מחברות אלו, לעומת העמלות הנגבות כאשר מעבירים כספים דרך חברה פרטית, היא עצה ששווה לאמץ כאשר לא רוצים לפזר כספים מיותרים שלא לצורך.

    כלל שלישי: העברת כסף באופן מהיר ונוח

    כלל נוסף אשר חשוב לאמץ כאשר שוקלים לבצע העברת כספים לחול, הוא לבחור את הדרך הקלה והנוחה ביותר, אשר לא מצריכה בזבוז זמן יקר ואנרגיות שאינן מיותרות. לכן, בחירה בחברה פרטית הנוקטת בכל הדרכים על מנת שזמנן של לקוחותיה לא יתבזבז, הינה הדרך האולטימטיבית ביותר עבור ביצוע עסקאות, גם כאשר שוקלים את היבט הנוחות. לסיכום, אם ברצונכם להעביר כספים באופן בטוח, משתלם ונוח, אנו ממליצים לכם לפנות אלינו דרך פרטי ההתקשרות המופיעים בתחתית העמוד. הצוות המיומן שלנו ישמח ליידע אותכם באשר לשרות המשתלם שאנו מציעים ויידע לסייע לכם בכל שאלה נוספת העולה בנושא זה.

    חסמים העומדים בפני העברת כסף לחו"ל

    לעיתים אנשים אינם מגלים מוטיבציה רבה לפעולה כאשר עליהם להעביר כספים לחו"ל, גם כאשר קיימת דחיפות בביצוע ההעברה. אחת הסיבות לכך היא כי קיימים חסמים שונים אשר מונעים מהם מלבצע את הפעולה באופן נינוח. אחד החסמים העיקריים העומדים בפני אדם כאשר עליו לבצע העברת כסף לחו"ל, הם חוסר הזמן העומד לרשותו. פעמים רבות פעולת העברת הכספים דורשת נוכחות פיזית בסניף דואר או בנק וכך גוזלת מן האדם שצריך להעביר כסף, לא רק את זמנו היקר, אלא גם את האנרגיות העומדות לרשותו. העברת כספים באמצעות חברה פרטית כגון Top Rate Ltd. מאפשרת להתגבר על החסם הראשי, וליהנות משרות העברת כספים אשר אינו מצריך נוכחות פיזית וזמן רב לצורך הפעולה. חברת טופ רייט פועלת בכל הדרכים האפשריות על מנת לספק ללקוחותיה שירות מהיר ונוח, המאופיין גם ברמת אבטחה גבוהה ושקיפות מול הלקוח.

    חסם נוסף בפעולת העברת כסף לחו"ל

    חסם נוסף אשר עומד בפני אנשים המתעדים להעביר כסף לחו"ל הוא חוסר הוודאות לגבי רמת האבטחה של הכספים הנשלחים. לא כל דרכי ההעברה הקיימות כיום מאפשרות אבטחה מלאה בכל הנוגע לוודאות באשר להעברת הכספים באופן מלא וחלק. על מנת להתגבר על חסם זה רצוי לבחור בחברה אשר עוסקת בתחום העברת כסף באופן מאובטח ישירות לחשבון בנק באמצעות סוויפט קוד, ממש כשם שנהוג לעשות בבנקים.

    אמון זה שם המשחק

    חסם נוסף ועיקרי העומד בפני אנשים המבקשים לבצע העברת כסף לחו"ל הינו רמת האמון שהם רוחשים כלפי גופים להעברת כספים. חברות שונות המציעות להעביר דרכן כספים לחו"ל אינן נתפסות כאמינות ולכן, אנשים חוששים לשים בהן את מבטחם. לא אחת מסופר בתקשורת על סוגים שונים של "עקיצות" המתבצעות באמצעות העברות כספים לגורמים שונים. הדרך להתגבר על חסם זה בשעה שקיים הכרח להעביר כסף לחו"ל, היא לבחור בחברה אמינה בעלת אישור מאת משרד האוצר ומספר זיהוי במשרד המשפטים. חברת Top Rate Ltd. מספקת שירות אמין, מאובטח ונוח לאלפי לקוחות מרוצים. אם ברצונכם להעביר כספים באופן מאובטח, יעיל ונוח אנא צרו קשר עמנו בטלפון, במייל או בעזרת מילוי פרטיכם בלשונית "צור קשר".

    לייעוץ עם צוות המומחים

    השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      הוסף קבצים ומסמכים

      שירותים נוספים

      post-image
      הסיבות להעברת כסף לחשבון בחול דרך חברה פרטית להעברת כספים ולא דרך הבנק

      אחת הדרכים השכיחות לצורך העברת כסף לחשבון בחול, היא להעביר כסף דרך הבנק. אחת הסיבות...

      קרא עוד
      post-image
      חשבונות נאמנות

      חשבונות נאמנות - שיתופי פעולה עם עורכי דין המרות והעברות לחו"ל בסכומים גדולים נעשות פעמים רבות...

      קרא עוד
      post-image
      השקעות

      שירות לחברות גיוס משקיעים בחברות המגייסות משקיעים לצורך השקעות גדולות בחו"ל כמו השקעות נדל"ן ישנה התעסקות...

      קרא עוד
      post-image
      שליחת כסף לחול דרך הבנקים לעומת העברתם דרך חברה פרטית

      שליחת כסף לחול הינה נושא אשר רבים מתנסים בו לצורך מטרות שונות. לעיתים קיים צורך...

      קרא עוד